לאני
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני שלום אני זוכרת שבזמנו סיפרת שיש לך מידע על טיפול בחום בגרמניה. רציתי לשאול אותך האם עברת טיפול זה.
גלית היי אני לא עברתי טיפול כזה המליצו לי על זה רופא פרטי שיש לו קשר עפ מרפאה כזאת בגרמניה אבל בביה"ח שאני מטופלת בו לא ממש אהבו את הרעיון כי אין הוכחות מדעיות לנושא אם תרצי מידע אני אוכל להעביר לך דרך הרופא הפרטי (אני גרה בחו"ל) שהוא ישראלי לשעבר כך שתוכלי לדבר איתו בשפתך.
אני ביקרתי אצל הנוכל ד"ר יוסף ברנר שלא תעיזי להתקרב אליו ואם את רוצה טיפול בחום אז רק בגרמניה