האם גם לגברים יכול להיות סרטן השד?
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
כי גם לנו יש שדיים,או לפחות פטמות(שאלה רצינית)
מונגו שלום, אכן, לצערי גם גברים יכולים ללקות בסרטן השד. אני מצרפת לך פרק הנמצא באתר של עמותת "אחת מתשע" בנושא זה. http://www.onein9.org.il/getfile.asp?file=men.doc בברכה, אנה
גם לגברים יש שדיים, וגנים תורשתיים, בתחילת השבוע היתה כתבה בידיעות אחרונות במדור הבריאות, בה נחשפתי לציבור הרחב, גם לנו יש חלבון מסוג 3 her 2 חיובי לכן גם אנחנו הגברים צריכים אותה תרופה ,ואותו טיפול, וכל זה שהציבור ידע, זה לא נורא לשאול, וגם יש לך תשובה שיהיה לך יום נמד