הריון
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ברצוני לשוחח עם נשים שעברו סרטן שד והרו
גם אני מעונינת לגבי הריון. אשמח עם תענו לנו.
ד ונ היקרות שלום, השאלה בדבר המחזור החודשי נשלחה לאחד היועצים בתחום ואני מקווה לתשובה בהקדם. אני מצרפת לכן שני פרקים מאתר של עמותת "אחת מתשע" הפרק הראשון מוקדש לפריון וסרטן שד והשני להריון וסרטן שד. באם ברצונכן לקבל חוות דעתו של רופא מומחה בתחום, אנא ציינו מידע רלוונטי ואשמח להפנות את השאלה. להלן הקישורים: http://www.onein9.org.il/getfile.asp?file=fertility.doc http://www.onein9.org.il/getfile.asp?file=pregnancy.doc בברכה, אנה
האמת שהרפואה לא יודעת מספיק זה סוג של הימור תחשבו טוב אם שווה את הסיכון הרבה בריאות