הרגשת נפיחות בבית השחי
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לאחרונה אני חשה הרגשת נפיחות באחד מבתי השחי. במישוש לא מצאתי גוש. יתכן והנפיחות היא בזרוע בצד הפנימי הקרוב לבית השחי. לא אתרתי בוודאות. לאחרונה בשיעורי ההתעמלות כאשר אני מקרבת את היד לשד אני מרגישה כאב. מה כדאי לעשות ?
לקריאה נוספת והעמקה
יעל חג אורים שמח איעץ בלי הרבה להתפלפס גשי לכירורג שד לבדיקה כי לא תמיד ניתן לבצע הערכת מצב טובה דרך האינטרנט והכול בלי לחץ ישנן סיבות רבות צריך לבוא לבדיקה אז תודה שפנית אלינו המון בריאות וחג שמח בברכה דר זילברמן