כאב בזרוע + בדיקות דם
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בהמשך לשאלתי מאתמול אבקש לדעת אם תוצאות בדיקות הדם הלא טובות עדיין מושפעות מהטיפולים שעברתי: סיימתי כימותרפיה CAF ב- 2/04/02 והקרנות ב-4/06/02 (קיבלתי 25 הקרנות עם 100 ראד כ"א ועוד 2 הקרנות עם 200 + 300 ראד). תוצאות הבדיקות : WBC=3.5, NEUT,=1.7, HGB=10.9, RBC=3.6, HCT=32.3 כל התוצאות נמוכות מאשר בזמן הטיפול בהקרנות. אודה לכם אם תתנו לי תשובה לשתי הפניות שלי, מאתמול ומהיום. תודה מראש, נועמי
נעמי שלום, קיימת סבירות גבוהה שהערכים שאת מציגה בשאלתך הינם תוצאה של הטיפולים.(כמובן שהדבר תלוי בנתוני הפתיחה שלך קודם לתחילת הטיפולים).בכל מקרה ,עם הזמן אני מעריך שתהיה התאוששות נוספת וטיפוס לערכים נורמלים בכל המדדים. אין לך כל סיבה לחשוש. ד"ר אילן רון