כימותרפיה
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני אמורה להתחיל טיפול כימותרפי בקרוב. במקרה של גידול פחות מס"מ, בלוטות נקיות ו- HERE2 חיובי, איזה תרופות נהוג לתת בעירוי? מה תופעות הלוואי שלהן? ובכלל אשמח לקבל הארות/עצות להתארגנות שלקראת.... חג שמח ורק טוב שיהיה
בכירת טיפול כימותרפי במקרה של גידול קטן , בלוטות שליליות ו HER-2 חיובי תלויה בכמה דברים נוספים- כמו :מצב כללי,מחלות נלוות וחו...,אך ברב המקרים מעדיפים לתת טיפול שמכיל תרופה- אדריאמיצין . במקרים מסויימים -תשלובת CMF. ע"מ שנוכל לדון על תופעות לוואי של טיפולים כימותרפיים-בדקי - איזה טיפול מתוכנן לך . בברכה והצלחה ד"ר בן צבי