פרוטזה
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אשמח לקבל מידע היכן בחיפה יש חנות / מרכז שמספק פרוטזות לאחר כריתת שד. תודה מראש עדי
שלום עדי, ב-23.11.2003 ישנה תשובה מפורטת של צוות אחת מתשע בעניין פרוטזה, כולל כתובות. תגיעי לכך באמצעות "חיפוש בפורום זה", הנושא "פרוטזה" ואח"כ, כשתגיעי, סמני "הצגת הודעה".(ואולי אנה יכולה להעיתיק לך את התשובה?!) הרבה בריאות!
תודה לכן על המידע המלא. הוא מאוד מועיל לי. עדי
עדי היקרה שלום, גילה צודקת אכן טעות שלי שלא שמתי לב. אני מצרפת לך פרק הלקוח מאתר של עמותת "אחת מתשע" המוקדש לנושא. להלן הקישור לפרק זה: http://www.onein9.org.il/getfile.asp?file=reimb_protheses.doc מקווה שמידע זה יעזור לך, תודה לגילה בברכה, אנה