מה קורה בועדת הכספים?מישהו יודע
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לפי מה שאמר שר הבריאות הועברו 250 מיליון שקל לקופתו ,מה קורה בועדת הכספים, האם אישרו איזו תרופה כבר,?מישהו או מישהי יודעת כבר, האם הישיבה התקימה כבר?
ראובן שלום. זמן מה אני עוכבת אחר דבריך ואני שומעת את הזעם ומתחברת אליו מאוד. אני מסכימה איתך שהדברים לא מנהלים בתורה הוגנת וצודקת אולם מה ההצעה שלך. מה לעשות?
אני לא יודע מה להציעבדיוק, אבל אני חושב שאם היו יכולים בפורום הזה לארגן קבוצה גדולה של חולות וחולים ,הזקוקים לתרופות מחוץ לסל, ועולים לירושלים מול הכנסת ,או מול משרד הבריאות, לזעזע את המושחתים ,שיושבים שם ,ואוכלים שם על חשבון העם ,שבשעה שצריכים החולים תרופות, אז הם מתחבאים. וזו שעה טובה לקראת הבחירות,כולם עכשיו חברתיים, אולי זה יעזור, כסף שמעתי שהעבירו למשרד הבריאות. עכשיו צריכה ועדה כל שהיא , להחליט איזה תרופות יכנסו לסל?. נחיה וניראה.לילה טוב רוחלה