תרופה בשם בונאט לסרטן שד גרורתי עם גרורות בשלד
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שמעתי על תרופה חדשנית לטיפול בסרטן שד עם גרורות בשלד בשם בומאט אני מקבלת היום ארדיה. אפשר להתעדכן מהי התרופה בונאט?? איך היא נכתבת בלטינית?? האם היא בסל?? תוכלי להפנות אותי לקישור המסביר את התרופה ?
לקריאה נוספת והעמקה
התרופה הינה ביפוספונאט חדש , רשום בארץ לסרטן שד גרורתי .Bondronat ibandronate . התרופה אינה בסל התרופות. התרופה שאת מקבלת, ארדיה, טובה ויעילה למצבך, ואל תפסיקי אותה.
האם תוכל לפרט מה ההבדל בין הבונפוס, ארדיה, זומרה לבין הביפוספונאט החדש Bondronat יתרונות חסרונות תודה שושי