כאבים בשד
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, לפני כ- 3.5 חודשים עברתי ניתוח להוצאת 2 גושים מהשד, בתשובת הביופסיה נאמר שאינם ממאירים { פיברדנומה}, לאחרונה החלו כאבים בשד המנותח במיוחד באזור הצלקות. אני סובלת ומודאגת נורא, אשמח לקבל התיחסות. אלפי תודות.
לימור בוקר טוב לך אל תלחצי הכאב יכול להיות קשור לניתוח או כאב על רקע הורמונלי טוב תעשי אם תפני לבדיקת הכירורג שניתח אותך אז תודה שפנית אלינו ואם התשובה אינה מספקת אותך כתבי לנו ונעמיק את ההתיחסות בברכה דר זילברמן
לד"ר זילברמן תודה על תשובתך, לימור