בדיקת סיטי
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
כשנה לאחר טיפול כימוטרפי בשל לימפומה בוצע PET CT סיכום הבדיקה נכתב אין עדות לתהליך ממהיר אך לפני הסיכום בפרוט של כל האברים שנסרקו נכתב "קיימת קליטה מוגברת של FDG במידאסטנום הקידמי בצורת ראש חץ באזור הטימוס ככל הנראה מדובר בקליטה בטימוס היפרפלסטי" מה זה אומר? אם הסיכום תקין אז מה משמעות של ציטוט זה ?
שלום ע', כמדומני התבלבלת בפורום. זהו פורום סרטן שד. יש פורומים אחרים שאליהן תוכלי להפנות את שאלותייך, כמו מחלות דם או סוגי סרטן אחרים. בכל מקרה, אם הסי.טי תקין ואין תהליך ממאיר, אז את יכולה להיות רגועה. סביר להניח שמה שמצאו לא משמעותי ולא קשור למחלתך. הרבה בריאות.