גרורות
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום למנהלת הפורום! מדוע כשיש כבר גרורות לא מדברים על ניתוח? לא חשוב בכל זאת להוציא מהשד את המקור במקביל לטיפול בגרורות? אני בת 40 עם סרטן שד גרורתי בשלב 4 אשר עוברת טיפולים כימוטרפים אשר עוזרים משמעותית למרקרים לרדת. תודה על התשובה הכינה המאמינה
לקריאה נוספת והעמקה
מאמינה יקרה שלום, שאלתך נשלחה לאחד היועצים בתחום. בברכה, אנה
שלום- האיום על חיים במחלה גרורתית הוא הגרורות לא גידול בשד. לכן מטפלים בגידול בשד במחלה גרורתי רק כאשר הגידול מפריע - כאב, כיב או איום להפריע מקומי. כריתת המקור בשד כאשר כבר יש גרורות לא מונע עוד גרורות. ערב טוב.