שאלה על התרופה "קסלודה"
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני חולת סרטן שד גרורתי משנת 1988 - היום המחלה נמצאת בראשי ולפני 3 חודשים התפשטה לחלק העליון של גבי פגעה בעצבים כמעט שאיני מרגישה את רגלי אני מרותקת לכסא גלגלים . קבלתי הקרנות כ-10 טיפולים ונמצאת בשיקום במעונות מכבי בתל-השומר. הרופאים שלי המליצו על המשך טיפול את התרופה "קסלודה". אני מבקשת לדעת יותר פרטים על התרופה הנ"ל. האם קיימת תרופה אחרת עבורי גם אם היא לא נמצאת בסל התרופות - או תרופה חדשה נסיונית שיכולה להציל את חיי
דולי היקרה שלום, אני מצרפת לך קישור לפרק המוקדש לקלסודה. פרק זה ופרקים רבים נוספים נמצאים באתר של עמותת "אחת מתשע". הכניסה היא דרך אתר הבית של העמותה- מידע- מידע רפואי. להלן הקישור: http://www.onein9.org.il/getfile.asp?file=xeloda.doc כמו כן, שלחתי את שאלתך לאחד היועצים בתחום. מקווה לתשובה בהקדם. אני מקווה שמידע זה יעזור לך. בברכה, אנה