זכויות בקופת חולים
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היי שאלתי לפני כמה ימים ואני מנסה שנית. כמה זמן מגיע לנו פטור מתרופות וביקורי רופאים? אשמח לתשובה מהעמותה ומנשים שעברו שלב זה. האם אנו פטורות מתשלום עבור טמוקסי או לא? תודה
הפטור הניתן לחולי הסרטן שונה מקופה לקופה מבחינת היקפו ומשכו וכפוף להיתר קודם של משרד הבריאות, כך שלא ניתן לתת לך תשובה גורפת.
רונית היקרה שלום, שאלתך נענתה על ידי עו"ד רקפת אנוך. אני מצרפת לך קישור של תשובתה http://www.doctors.co.il/m/Doctors/a/Forums/xFF/Read/xFI/146/xPG/246/xFT/180015/xFP/180935 בברכה, אנה