פיברואדנומה וסימנים לסרטן השד
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
צהריים טובים לאחרונה גילו לי שני גושים בשד שלאחר ביופסיה התגלו כשפירים. אמרו לי לחזור לביקורת תוך שלושה חודשים. האם שינוי בעור השד, או שקע, המופיעים תמיד כסימן שיש לבדוק יכולים להיווצר גם כאשר הגוש שפיר? תודה מראש לימור
שלום לך האם עשו לך ביופסיה בעזרת מחט? או ממש הוציאו את הגושים ובחנו אותם במלואם? שמא מסתתר משהו בפנים כי הרי המחט דוגמת את הגוש ולא בודקת אותו בבמלואו אולי כדאי לך לשוב ולהתייעץ עם רופא. בברכה, ריקי