לריקי היקרה!
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
ריקי היקרה שלום, אני כותבת לך מכתב אישי מכיוון שבמשך זמן רב אני קוראת בעניין רב את התשובות היפות והמלאות אמפתיה שאת כותבת בפורום זה. רציתי רק לחזק את ידייך על פעילותך ותרומתך ולהגיד לך תודה על כך שאת מעשירה פורום זה בידע שלך. אני מקווה שתמשיכי לתרום ולהתחזק מהפעילות שלך, ישר כוח, אנה
שלום אנה תודה לך ההערכה היא הדדית וכולנו פה תורמות ונתרמות בו זמנית אני חושבת שיש הרבה אמפטיה בפורום הזה ומי יתן ולא תרבינה הנשים הנזקקות לפורום שוב תודה ריקי
ריקי באמת מגיע לך רק טוב שמתי לב גם שאת מאוד מעורבת כל הכבוד לך ויישר כח כן ירבו כמוך