עזרה!!!!!!!!!
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
האם יש כאן אישה שעברה שחזור מיידי? אני אודה לכן אם תוכלי לספר לי על החוויה שלכן? איך התמודדתן? האם הבעל תמך? אני מאוד חוששת התגובה של בעלי? זוקוקה לעזרתכם! תודה, רותם
רותם היקרה שלום, באתר של עמותת "אחת מתשע" מוקדש פרק לשחזור שד. בפרק זה תוכלי למצוא מידע רב בנושא אשר יסייע לך לקבל תשובות לשאלותייך. להלן הקישור: http://www.onein9.org.il/getfile.asp?file=reconstruction.doc בברכה, אנה
רותם שלום. אני עומדת לעבור כריתה ושחזור מיידי דו צדדיים בעוד שבועיים ... אשמח לשתף אותך אם תרצי צילי
רותם שלום, עברתי כריתה ושיחזור לפני כחצי שנה. אשמח לשתף אותך בכל ההתבלטויות ובתוצאות שאחרי. תוכלי לכתוב לי למייל שמופיע פה אם את מעוניינת.. עינבר