צפון הרחוק
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום לכולכם, רציתי לדעת האם יש כאן בנות מצפון הארץ והאם יש מרכזי התמודדות שהוקמו לצורך לתת שירותים לנשים מהצפון? האם אתן מכירות כאלו מקומות? תודה רבה אני דרך אגב מהקריות
היי אני מצפון הארץ (גליל) ולא שמעתי על קבוצת תמיכה באיזור הצפון. שווה לבדוק עם העו"ס בבית חולים. את מטופלת ברמב"ם?
אלא אם הכוונה להתמודדות מסוג אחר..? אולי תפרטי באיזה תחום את זקוקה לעזרה בהתמודדות...
ענבר היקרה שלום, תודה לך... אכן קבוצת תמיכה זו רעיון מצויין. אני גרה בחיפה ומרגישה שאין באיזורנו מקומות הדואגים לנפש של האישה. מה דעתך?