לא מבינה.....
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בת 35 , נשואה + 2 ,ללא עבר משפחתי של סרטן השד. מבוהלת כהוגן מכל הנושא , מעוניינת לעשות ממוגרפיה אפילו בתשלום אך ללא הפניית רופא מטפל , האם יכולה על דעת עצמי ?? היכן באיזור יבנה ניתן לעשות את הבדיקה ? כמה בערך עולה הבדיקה ???? *** שייכת לקו"פח מכבי - מגן זהב. תודה רבה רבה
שלום לך הבדיקה עולה כ- 120 ש"ח אם אני לא טועה , אני ממליצה לך על בדיקה אצל כירורג שד ואולטרסאונד ולא ממוגרפיה. לידיעתך אני בת 31 + 2 ואני חולה . אז אל תתעקבי לכי להיבדק . המון בריאות
כלומר שבעצם כל אחת מגיל העשרה צריכה את הבדיקות הללו ??? אפילו אם מרגישה טוב וללא חשש ?? ממי עליי לבקש הפנייה חאולטרה-סאונד ?? מהכירורג ?? מדוע לא ממוגרפייה ?? מדוע כן U-S ??? תודה
מיקי היקרה שלום, השילוב של שגרת הבדיקות מותאם לכל אישה בהתאם לגילה, סיכון משפחתי וכ"ו. שגרה זו כוללת בדיקת שד עצמית- ביתית הנעשית מדי חודש בתאריך קבוע. בדיקה קלינית ע"י רופא- רצוי כירורג מומחה לשד. בדיקת ממוגרפיה (לנשים מעל גיל 40) ו/או אולטרסאונד. על מנת לקבל הפניה לאולטרסאונד עליך לפנות לכירורג שד. באתר של עמותת "אחת מתשע" מוקדש פרק "למה עלי לשים לב" http://www.onein9.org.il/getfile.asp?file=symptoms.doc בפרק זה מידע לגבי שינויים בשד אליהם אליך לשים לב. אני מצרפת לך רשימה של מרפאות שד המסודרות לפי אזורי הארץ. http://www.onein9.org.il/getfile.asp?file=women_health.doc בברכה, אנה