הנחות קופת חולים מכבי
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בקר טוב קיבלתי מכתב ממכבי שאחרי שלוש שנים, בטלות כל ההנחות שלי , אם הכל בסדר אצלי,(תודה לאל) אז זה אומר שאני משלמת על הטמוקסיפן ועל ביקורים אצל רופאים. האם כך? האין הפטור לכל החיים? או לפחות ל- 5 שנים? תודה רונית
רונית היקרה שלום, להלן תשובתה של עו"ד רקפת אנוך לשאלתך: ע"פ בירור שערכתי בקופת חולים מכבי, הזכאות לחולים אונקולוגים לפטור מתשלום על תרופות ועל ביקורים אצל רופאים אכן מוגבלת לתקופה של 36 חודשים (בהנחה שהמחלה אינה פעילה). בברכה, צוות אחת מתשע