שאלה לאנקולוג/גניקולג
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בת 51 מטופלת כבר 4 חודשים בזולודקס וחודשיים בטמוקסיפן. יש עלי לחץ כבד להוציא את השחלות (אנני נשאית!) בטענה שאנני זקוקה להם יותר. מבקשת לדעת האם באמת יש צורך רפואי להוציאם? האם הוצאת השחלות תביא לסופן של תופעות הלוואי של גיל המעבר או שהן יימשכו בגלל הטמוקסיפן?
באם אינך נשאית של BRCA ואין לך קרובות משפחה ישירות עם סרטן השד או השחלות אין כל סיבה להוציא את השחלות. באם תוציאי את השחלות התופעות של גיל המעבר יתגברו.