תוצאות בדיקת אולטראסאונד
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היום קיבלתי תוצאת אולטראסואונד של השד וזו התשובה: מבנה ריקמת השד הוא בחלקו שומני ובחלקו פיברוגלנדולארי. שד שמאל - בבדיקת סונר נראה גוש סולידי בקוטר 11 מ"מ. בשעה 13 כ- 3 סמ מהפיטמה - ייתכן פיברואדנומה - תואם לממצא הממוגרפי. גוש זה נמצא אצלי באולטראסאונד כבר לפני שנתיים וגודלו לא השתנה. מה משמעות הדבר. לפי המלצת הרופאה עלי לעבור ניקור תחת אולטראסאונד ואחרי כן הוצאת הגוש . אם ממילא מוציאים את הגוש לשם מה הניקור? והאם חייבים להוציא את הגוש הנ"ל אם הוא סולידי? תודה רונית
שלום רב הגישה עשויה להיות קשורה לגילך עקרונית במידה והביופ0יה מראה שמדובר בפיברואדנומה ניתן לעקוב בלבד ה0בירות שגוש הנראה בצילומים כפיברואדנומה ולא השתנה שנתיים הוא ממאיר נמוכה ביותר בברכה ד"ר משה כרמון