הקרנות מדוע צריך ? שאלה למומחה
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום לכם אני כרגע בהקרנות, לאחר מסטקטומי דו-צדדי+בלוטות 2 נגועות + כימוטרפיה ACT יש לי סדרה של 30 הקרנות ואני ב-18 הבנתי שצריך את זה כהשלמה לטיפול. שואלים אותי למה בדיוק ההקרנות עוזרות ואני מרגישה שאין לי תשובה ברורה גם לעצמי. אנא, אל תשלחו אותי לאונקולוג לשאול, אודה לתשובה כאן. תודה ובריאות לכולנו אירית
אירית היקרה שלום, באתר של עמותת "אחת מתשע" מוקדש פרק שלם לטיפולי קרינה. בפרק זה הסבר על מטרות הטיפול, אופן הטיפול ותופעות לוואי אפשריות. אני ממליצה לך לקרוא פרק זה. באם תרצי מידע נוסף אשמח להפנות את שאלתך לאחד היועצים בתחום. להלן הקישור: http://www.onein9.org.il/getfile.asp?file=radiation.doc אני מקווה שמידע זה יעזור, נשמח לעמוד לרשותך, אנה