כל מבוטחות\ומבוטחים של קופת חולים כללית
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
צרין להתארגן, ולצאת להפגנה ,ולאלץ את קופת חולים כללית,שתנהג במבוטחים שלה כמו ק, מכבי, איך למכבי יש כסף לממן ,ולכללית לא, הם מקבלים כסף ממשרד הבריאות,מאותה הקופה, זה ביזיון!!!!, אדם צריך לקבל גרורות כדי לעמוד בקרטוריון, אני חוזר זה ביזיון!!!!!!!!!!!.
חולים יקרים לא לשתוק,צריך לעשות רעש,אנשים מתים,בגלל הפולטיקאים, הם שופכים מליוני שקלים על שטויות ,ולתרופת הרצפטין אין כסף,בושה וחרפה!!קראתי בעיתון 68 מליון שקל, מיעדים להכין את הכותל למאה העשרים ואחת, ולתרופות אין ,בושה בושה,בושה,ועוד פעם בושה....