תל השומר או בלינסון
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בנות דחוף לקבל המלצה לניתוח הסרת הגידול בשד וטיפולים כימוטרפיים ועוד, תל השומר או בלינסון?
תלוי איפה את גרה. נוחות היא שיקול מכובד מכיוון שבשני המקומות עובדים אנשים טובים. להטרד למרחקים לצורך הקרנות ולעיתים מזומנות להמתין לתורך מעייף, וגם כך ככל שמתקדמים בהקרנות עייפים וכואבים. רק בריאות
בלינסון בית חולים ממש טוב. רק תבקשי כירורג בכיר
זה מה זה לא משנה איפוה תטופלי, מה שמשנה זה מי יטפל בך, ועם זה ישנה בעיה בשני המקומות שהזכרת