כימו נוולבין
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב , האם למישהוא יש מידע על התרופה נוולבין ? למי היא ניתנת ? מה תופעות לוואי ? האם זו תרופה עם הצלחות מוכחות ? תודה
שי היקר שלום, להלן הסבר קצר על נבלבין שאספתי ממאגרי אינטרנט מוכרים. נבלבין היא כימותרפיה בכמוסות לטיפול באחד מסוגי סרטן הריאות (cell small non ) ולטיפול בסרטן שד במצב מתקדם. החומר הפעיל בתרופה הזאת הוא ממקור טבעי ומעכב את תהליך התחלקות התא על ידי פגיעה באזור שאחראי לחלוקתו. שיווק התרופה צפוי בשנה הבאה. השילוב של נבלבין והרצפטין מקובל מאד אצל נשים עם סרטן שד גרורתי. כמובן רק אצל נשים עם ביטוי יתר של HER2. צירפתי לך מספר קישורים: http://www.breastcancer.org/research_herceptin_050002c.html בקישור זה מידע על תופעות הלוואי של הטיפול: http://www.tirgan.com/navelb.htm בברכה, אנה
תודה רבה לאנה