למה ממתינים וכמה
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
התגלו אצלי שני גידולים, אחד בכל שד וכן נפיחות בלינפה. כל מי שבדק אותי סבור שזהו סרטני. לפני מספר חודשים לא הובחן כלום בממוגרפיה על אף שהגידולים גדולים יחסית כעת. בוצע ביופסיה לפני מספר ימים אך תשובה בעוד כמה ימים. למה אני ממתינה, האם לא עדיף כבר אישפוז ותחילת טיפול. אם אישפוז אז איפה, בלינסון, תל-השומר?
מוניקה שלום. לי התגלו גידולים סרטניים בשני הצדדים שעברו לבלוטות הלימפה בשני הצדדים. ההמתנה היא לשם זיהוי של הגידולים 0 אם הם סרטניים או שפירים , ובמידה והם סרטניים מאיזה סוג הם , על מנת שיוכלו לטפל בך בהתאם ... במידה ומדובר בגידולים סרטניים , תכנסי לתהליך של טיפול : כימותראפיה , ניתוח הקרנות וכו ... בהתאם למצבך ולאופי הגידולים .... ואז הכל נעשה במהירות האפשרית ... אני יודעת שההמתנה מאוד קשה ... אבל אין ברירה וברגע שתהיה לך תשובה הכל יזוז בקצב מהיר... מאחלת לך שלא תצטרכי כלום ... בהצלחה צילי
מוניקה שלום למיטב הבנתי את ממתינה לתשובה של הביופסיות של הגושים שווה להמתין בסבלנות לתוצאות כדי שאפשר יהיה לתכנן את הניתוח אם יהיה צורך ניתן לבצע הניתוח באחד מבתי החולים שהזכרת בשניהם יש רופאים טובים ומלומדים אשר ידעו להתמודד עם בעיתך הבחירה בידיך אז שיהי לך המון בריאות ובהצלחה ולא להלחץ התשובה תגיע והענינים יסודרו בברכה דר זילברמן
מוניקה שלום למיטב הבנתי את ממתינה לתשובה של הביופסיות של הגושים שווה להמתין בסבלנות לתוצאות כדי שאפשר יהיה לתכנן את הניתוח אם יהיה צורך ניתן לבצע הניתוח באחד מבתי החולים שהזכרת בשניהם יש רופאים טובים ומלומדים אשר ידעו להתמודד עם בעיתך הבחירה בידיך אז שיהי לך המון בריאות ובהצלחה ולא להלחץ התשובה תגיע והענינים יסודרו בברכה דר זילברמן
מוניקה שלום למיטב הבנתי את ממתינה לתשובה של הביופסיות של הגושים שווה להמתין בסבלנות לתוצאות כדי שאפשר יהיה לתכנן את הניתוח אם יהיה צורך ניתן לבצע הניתוח באחד מבתי החולים שהזכרת בשניהם יש רופאים טובים ומלומדים אשר ידעו להתמודד עם בעיתך הבחירה בידיך אז שיהי לך המון בריאות ובהצלחה ולא להלחץ התשובה תגיע והענינים יסודרו בברכה דר זילברמן
מוניקה שלום למיטב הבנתי את ממתינה לתשובה של הביופסיות של הגושים שווה להמתין בסבלנות לתוצאות כדי שאפשר יהיה לתכנן את הניתוח אם יהיה צורך ניתן לבצע הניתוח באחד מבתי החולים שהזכרת בשניהם יש רופאים טובים ומלומדים אשר ידעו להתמודד עם בעיתך הבחירה בידיך אז שיהי לך המון בריאות ובהצלחה ולא להלחץ התשובה תגיע והענינים יסודרו בברכה דר זילברמן