סרטן פולשני דרגה 2. כלומר?
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בתוצאות הביופסיה נכתב: infiltrating duct carcinoma grade 2 מהי המשמעות המעשית של הדיאגנוזה? כלומר" איזה סוג טיפול צפוי לי? תודה מראש לעונים/ות.
אריאלה שלום, לא ניתן לענות לשאלת רק על סמך הנתון שמסרת. grading היא חלוקה של תאים בקבוצות לפי נתונים מסוימים שהפתולוג רואה במיקרוסקופ (צורת גרעין, צורת התאים) מה שקובע בראש ובראשונה את הטיפול שאת אמורה לטפל זה שלב המחלה: גודל הגידול, מספר בלוטות הלימפה הנמושו בבית שחי, או נמצאו בניתוח, לפעמים נכוחות של גרורות מרוחקות, גיל שלך , נוכחות של קולטנים להורמונים ו herb 2 ועוד מספר פקטורים שהמופיעם בתשובה הפתלוגית . אם את רוצה נכונה, מסרי את כל הפרטים הידועים לך.