שאלה לרופאים בענין הכבד
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום אני בת 46 עם הסטוריה של סרטן השד מלפני 8 שנים ולפני שנה חזרה המחלה עם גרורה בכבד, הייתי מיועדת לטיפול ב FRA ובזמנו גם קיבלתי דרך הפורום אינפורמציה בקשר לטיפול, אתמול הייתי מיועדת לעבור את הטיפול, וברגע האחרון נאמר לי שאני לא עוברת כי לא בטוח שזה הטיפול שאני זקוקה לו, אני צריכה לעבור קודם בדיקת פאט ורק לאחר בירור אם אין גרורות נוספות הם בכלל ממליצים על ניתוח, אני מבולבלת מאוד וההחלטה קשה, הייתי מבקשת לברר איפה ואצל מי אני יכולה לקבל חוות דעת נוספת בקשר לענין הכבד ומה הטיפול הטוב ביותר בשבילי? בתודה חלי
PET נועד לגילוי מוקדים נוספים של המחלה ולכן הגיוני לבצעו. לאחר מכן אפשר לדון על הטיפול הרצוי. כדאי לך לפעול שלב אחרי שלב כי המידע בדרך מורכב ועלול לבלבל.