כדורים
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב שאלתי היא למומחה - אני כיום נמצאת לאחר כריתת השדיים לאחר שחזר לי הסרטן אחרי שש שנים בפעם הראשונה עברתי כריתה חלקית, טיפולים והקרנות. ולאחר מכן חמש שנים כדורי טמוקסיפן וארימידקס. היום אחרי הניתוח אני נקיה לחלוטין. ובכל זאת האם לדעתכם יש צורך לקחת שוב כדורים למשך חמש שנים???? דבר נוסף שאציין שאני נשאית "ברס 2". בתודה מראש אורנה.
אין כל אינדיקציה לטיפול משלים נוסף מעבר לזמן שקיבלת. רק לא ברור לי האים קיבלת 5 שנים טמוקסיפן ועוד שנתיים ארימדקס? או שנתיים וחצי טמוקסיפן ועוד שנתיים וחצי ארימדקס? לאור נשאות האים עברת ניתוח כריתת שחלות?