הדבקת שיער
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
למנוסות שעשו הדבקה של שיער רציתי בבקשה שתספרו לי את התחושה ועד כמה זה באמת דומה למקור.
הדבקת שיער, משהו מבורך אני מברכת את האנשים שיושבים שם בכל השיער בת"א או בהדסה עין כרם, משהו לא רגיל, מרגישה כ"כ בטוחה, יפה עם שיער יפה, מקבלת מחמאות על התסרוקת היפה, מתאימים בדיוק את התסרוקת כפי שורצים, זה נוח להתרגל ופשוט לשכוח שזה השיער לא שלי, ממש טוב לא לראות את האין שיער, יבורכו האנשים על ההמצאה. ממליצה ל כ ו ל ם. אם לא היתה הדבקת שיער, לא יודעת כיצד הייתי מתמודדת,