אחוזי נכות לצרכי מס
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בהמשך לשאלתי מאתמול...... בקרתי היום את העו"ס בבית החולים.לדעתה מתן נכות לצרכי מס מחייב כימוטרפיה והשתתפות פיזית בועדה. את הטפסים יש לקבל ממס הכנסה ולשלם 500 שח עבור ועדה. נשאלת השאלה האם יש בסיס לכך שאישור נכות לצרכי מס מותנה בכימוטרפיה גם בסרטן גרורתי??(עצמות לאחר סרטן שד) ( אני עברתי הקרנות ומקבלת ארדיה אחת לחודש.) אם יש בסיס לטענה זו חבל שאשלם את האגרה...... בכל זאת אני לא מתכוונת לוותר. קבלתי המון תגובות בפורום של נשים במצבי שקיבלו פטור ממס.וגם תשובתך היתה מעודדת. האם את מציעה לי לערב עו"ד מתמחה בנושא ויחד איתו להגיש את התביעה לפטור ממס?? אודה לך אם תנחי אותי. תודה
ענית לי טלפונית. אין צורך לתגובה בכתב. תודה
אנא כתבי לי למייל הפרטי לפני שאת ממלאה הטפסים [email protected]