אחוזי נכות לסרטן שד גרורתי
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
ממידע שקיבלתי בפורום זה סרטן שד גרורתי (עצמות) מקנה מאה אחוזי נכות לצרכי מס. העובדת הסוציאלית בבית החולים אמרה שזה מותנה בכימוטרפיה......(אני עברתי הקרנות בלבד) מקווה שהיא לא מעודכנת.. האם עלי לגשת לועדה רפואית?? מה הפרוצדורה?? האם מתן הנכות לשנה ראשונה היא אוטומטית עם מכתב של האונקולוג? השכילו אותי בניסיונכן. תודה
לקריאה נוספת והעמקה
שלי היקרה שלום, ראי את תשובתה של עו"ד אנוך לשאלתך. http://www.doctors.co.il/m/Doctors/a/Forums/xFF/Read/xFI/146/xPG/240/xFT/176510/xFP/177997 בברכה, אנה