גוש בשד בגיל 8 דחוף
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום לכולם אני אחת מתשע וכיום עוברת טיפולים . היום כשליטפתי את בתי בת ה-8 הרגשתי בשד שמאול שלה בליטה כ-3-4 ס"מ ובשד השני לא הרגשתי כלום. עלי לציין שילדתי לא מראה שום סימנים של התבגרות מינית . האם יתכן שיש משהו? האם משהו יודע על תחלואה בגילאים צעירים כל כך? כמובן אנו נלך להבדק בקרוב . בבקשה כיתבו לי אם ידוע לכן משהו ....
שלום רב גוש בשד בילדות יכול להיות "ניצן השד" ממנו תתפתח רקמת השד בהמשך, ולכן אסור להסירו. הדבר יתכן גם אם ה"גוש" נמוש רק בצד אחד. למרות הרקע שלך אינך צריכה להיות מודאגת כלל לביתך, הסבירות לבעיה משמעותית בגילה שואף לאפס. כמובן שצריך להבדק במסגרת מרפאת שד מסודרת. בברכה משה כרמון
תודה רבה . היום ביקרנו אצל רופאת ילדים שלנו והיא אמרה את אותם הדברים. מעניין איך שפתאום מחלתי לא נראת כדבר נוראה כל כך . שלא לא נדע צרות גדולות יותר .