בדיקת ממוגרפיה
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בת 37 ,אמא ל-3 ילדים ונבדקת פעם בשנה אצל כירורג שד. רציתי לברר האם כדאי לעשות בדיקת ממוגרפיה בגילי באופן פרטי או לחכות לגיל 40? חברותיי... טוענות שאחרי הריון שלישי עלול להתפתח משהו ולקבל תאוצה. תודה מראש יעל.
יעל שלום לך השכיחות של סרטן שד בגילאים שלך היא נמוכה לדעתי אם אינך משתיכת לקבוצת סיכון כלשיא לחלות בסרטן השד אם לא עברת טיפולי פוריות והשדיים לא גדולות ואת אינך חשה בגוש ורופא כירורג לא ממשש גוש אזי אני חושב שגילך לביצוע הממוגרפיה הוא נמוך ואינו מצדיק את הבדיקה כמובן שאם את מתעקשת לבצעה לא עצור זאת ממך אסביר לך גם שבגילך השד סמיך ויש מקום לבצע אולטרא סאונד במדה והחלטת לבצע ממוגרפיה בהצלחה מקוה שעניתי על כל שאלותיך דר זילברמן