לא צומח לי השיער
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני כבר חודש לאחר סיום הכימותרפיה (AC+טקסול) ועדיין לא התחיל לצמוח לי השיער בכלל, להיפך אפילו הריסים והגבות ממשיכים לנשור עדיין. האם זה בסדר? ראיתי בפורום בשאלה קודמת של מישהי שענו לה שהשיער צומח מייד. האם יש לי מה לדאוג? תודה.
שואלת שלום. אני לא יודעת מה התשובה הרשמית ... אבל אצלי היה נראה כאילו הנשירה בשיא ממש לפני שהתחיל לצמוח ... התחילו לנשור לי הריסים והגבות וישר אחר כך התחיל לצמוח הכל ובטיל... אז אל תדאגי ... תכיני קוקיות... צילי
תודה
תודה
תודה
היי אני חודש וחצי לאחר טיפולים ממש כמוך 4+4 הגבות ממשיכות לנשור ואין לי ריסים שנשרו גם הם רק לאחר הטיפולים..... השיער בראש החל עכשיו את צמיחתו ויש לי פלומה כמו של אפרוח.. לא לדאוג, יש צרות יותר גדולות