היפרטרמיה
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
טלי יקרה אני גרה בחו:ל באחת ממדינות אירופה וגם לי המליצו על היפרטרמיה לא עשיתי אומנם בסוף השאלה היא למה את צריכה את זה לי רצו לקחת על השד רק צד אחד 250 יורו בגרמניה אם תרצי אולי אוכל לברר לך מפה דרך רופא שמצאתי כאן שהוא זה שהמליץ לי רק בביה"ח שאני מטופלת בו לא הסכימו לזה אבל הרופא הזה(פרטי)מאוד המליץ
לאני הטיפול הוא לאמא שלי, אני למזלי עוד לא הגעתי לשלב הזה, הטיפול לכבד עם שחמת וגידול סרטני, כתוצאה מעירוי דם נגוע לפני 25 בכריטת שד, לאחר כמה טיפולים באמבלוזציה, כימוטרפיה ישירות לגידול היא בהפסקה לחצי שנה, והרופאים בהדסה המליצו על הטיפול, יש בארץ פרטי, רצינו לדעת כמה בחול, בארץ לפי מצבה מדברים על כ 10-20 טיפולים. כן אם את יכולה לברר מחיר תודה. טלי