מודאגת
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום , שמי מיכל ואני בת 23 כמעט. אני יודעת שבגילי לא נהוג לפנות לפורום של סרטן שד. אם זאת, יש משהו שמדאיג אותי.. לפני מספר ימים הבחנתי בהפרשה שקופה המבצבצת מן הפיטמה הימנית שלי. אינני בהריון, באופן ודאי (לא קיימתי יחסיי מין עם גבר מעל לשנה). לסבתי היה סרטן השד, כך שאני מניחה שאני נמצאת בקבוצת הסיכון. איינייודעת אם באמת יש לי סיבה לדאגה, אך מאחר ואין לי למי לפנות בחרתי להתייעץ עם פורום זה. בתודה מיכל
מיכל היקרה שלום, אני ממליצה לפנות למרפאת שד או כירורג שד בקופת חולים באזור מגורייך, למען הסרת הדאגה מליבך. באתר של עמותת אחת מתשע שכתובתו www.onein9.org.il ישנה רשימה של כל מרפאות השד ושמות כירורגי שד על פי קופת החולים וחלוקת אזורים בארץ. בדף הבית לחצי על מידע ,ובראש הדף של המידע, לחצי על למי לפנות , שם מפורסמת הרשימה. בברכה, אנה