בשנה האחרונה אני סובלת המון מכאבים בצידי החזה
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
ישנן שתי נקודות בצידי החזה למעלה שמאד כואבות לי .נבדקתי אצל רופא הנשים שניסה למצוא גודש אך הוא טען שהכל בסדר. החודש האחרון הכאב הוא ממושך יותר ובייחוד בבוקר אני מרגישה שיש בחזה שלי משקולות כבדות וקשה לי לקום מהמיטה. אני בת 33 מחזור סדיר בריאות תקינה האם יש בדיקה נוספת שאוכל לעבור או האם הבעיה היא הורמונלית המון תודה
לאור משך הכאבים ובהיעדר אודם מקומי וחום לא נראה שמדובר בתהליך זהומי, והכאבים לא מכוונים לבעיה משמעותית. כדאי להבדק במרפאת שד, קרוב לודאי שלא יהיה לבדיקה המשך מלבד מעקב שגרתי אך יתכן ותומלץ בדיקת הדמייה. בברכה משה כרמון