שאלה לדר גפן
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
האם גרורה בחוליה (לאחר רמיסיה של 6 שנים מסרטן שד וטיפול כימוטרפי) מחייב כימוטרפיה נוספת??? אני 3 חודשים לאחר הקרנות. הכאב פחת מאד אם כי לא לגמרי. מתי יש לבדוק אפקטיביות הטיפול הקרינתי???לאחר כמה זמן הוא עשוי להעלים את הגידול???
לשלי היקרה: גרורה בעצם שטופל בהצלחה עובר שינוי איטי עם יצירת מין צלקת מעצם- ועדין מראה קליטה במיפוי ושינויים בCT- לכן המדד הכי טוב 3 חודשים אחרי קרינה זה אכן הפחתת כאבים. ההתלטה על הוספת כימותרפיה תלוי על מספר דברים כולל מצב הרצפטורים, מחלה במקומות אחרים ועוד.כמובן יש להתיעץ עם האונקולוג שלך. שבוע טוב.