המלצות על כירורגים בכל מקום
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום לכולן, רציתי לבקש המלצות על כירוגים. גילו גוש לאחותי ואנחנו מאוד מודאגות. אנו נשמח להפניה לכל מקום אפשרי. קראתי את הדאגה של האחות המסורה מלי ורציתי למסור שאני מזדה איתך. לי אין כל כך הרבה כוח כמוך לקחתי את הסיפור מאוד קשה ומרגישה שלא עוזרת מספיק לאחותי אשר גדולה ממני פחות משנה. אני מרגישה שהתור שלי גם קרב.
ממליצה בחום על דר' חיים גוטמן, בי"ח בלינסון, כירורגית ב'. כירורג אונקולוג מעולה, מקצועי,ישר, אמין, מסור, אנושי, אדם!! נותחתי אצלו ועכשיו במעקב.
ממליצה על היחידה לבריאות השד בבית החולים איכילוב במיוחד דר' פרי קאן