כריתה מלאה או חלקית - מחפשת מידע!!
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לצערי הצטרפתי השבוע לסטיסטיקה אך אני שמחה לגלות שיש המון פורומים וגופי תמיכה . השבוע התבסרתי שיש לי סרטן שד ועלי לעבור נתוח. הרופא הסביר לי ההבדלים בין כריתה מלאה לכריתה חלקית והודיע לי שלאור גודל הגידול שהתגלה (קטן)והשלב הראשוני הרי שמבחינה רפואית הוא "אדיש" וכי ההחלטה בידי. אשמח לשמוע התייחסות בעיקר לגבי ההבדלים בתהליך השיקום. חשוב להדגיש שאם אעבור כריתה חלקית אצטרך לקבל הקרנות ואם הבנתי נכון אזי במקרה של כריתה מלאה אזי לא. בכל מקרה אעבור שחזור. תודה
ק היקרה שלום, באתר של עמותת "אחת מתשע" מוקדש פרק שלם לניתוחי שד. בפרק זה מידע חשוב על שני הניתוחים. להלן הקישור לפרק: http://www.onein9.org.il/getfile.asp?file=breast_surgery.doc בנוסף לכך, קיים פרק בו מידע על ניתוח השחזור: http://www.onein9.org.il/getfile.asp?file=reconstruction.doc שני פרקים אלו ופרקים רבים נוספים זמינים באתר של העמותה: דף הבית/ מידע/ מידע רפואי. אני מקווה שמידע זה יעזור בהתלבטות שלך, אנו כאן לרשותך בכל עת, בבכרה, אנה גולדברט