גושים בשד,שוב..
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ד"ר זילברמן, תודה על תשובתך לגבי רקמת שד פיברוססטית האם מהווה קבוצת סיכון, רציתי להוסיף ולשאול- הייתי לפני כחודש אצל גניקולוג לבדיקה תקופתית (לאחר שנה וחצי ), הוא מישש ואמר כי הגושים נובעים מגודש ורידי , והביא לי מרשם למשחה venoruton, המשחה בכלל לא עזרה, נראה לך שיש קשר לאבחנה שלו? (ביחוד שממנו לראשונה שמעתי על ענין גודש ורידי וכן המשחה לא עזרה) אתה חושב שכדאי ואלך להבדק שוב? אצל רופא אחר או אצלו? תודה טל.
ולשאלת התם הנשאלת,איך יכול יהא מי שיהא להחליט מה מכיל גוש מתוך מישוש בלבד,,,,, "...הוא מישש...",מה מישש , איך מישש, האם יש עיני רנטגן לאדם כלשהוא לראות מה קורא בפנים ולהחליט, זה גובל אני לא רוצה להגיד במה.... ואחר כך אומרים לאשה שהיא אחראית וגופה, ומדברים על גילוי מוקדם וכו.... חומר למחשב ממי שכבר ניכוו בסרט כזה.....
מה שלום "אשתך"?