שאלה בעקבות הכתבה בידיעות על הקרנות
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני אמורה להתחיל הקרנות בעוד כשבועיים בידיעות אחרונות של היום היתה כתבה מפחידה על מכוני הקרנה עם טכנאים ללא הכשרה ומכשור מתקלקל לא צויין בכתבה באילו בתי חולים מדובר האם מישהי יודעת??? האם יש מקומות מומלצים או לא מומלצים ??? תודה עמית
כל אחד ימליץ כמובן על המקום בו הוא מאמין אבל בכתבות שהיו יותר מפורטות בעבר בית החולים שיבא-תל השומר הוא היחיד שהמערכת שלו קבלה שבחים. מומלץ מאד מידע אישי רב שנים, הן מבחינת המיכשור המתקדם והן מבחינת הצוות.
אודה על שליחת קישור או תמצית לכתבה, לא קראנו.. תודה