שאלה לכירוג סרטן השד
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
המשך יש לי עוד שאלה שאלתי את האונוקולוגית אם אני אקבל תרופה לא"חכ היא שאין צורך כיוון שזה לא הורמונלי יש לציין שאני חיה בח"ול הייתי רוצה לדעת אם יש תרופה גם להמשך הבנתי גם שהher 2 שלי שלילי יש לציין גם שהמצב הנפשי שלי די ירוד הם לא כל כך מסבירים לי פה דברים אלה אם כן אני שואלת וגם התשובות לא ממש ברורות תודה
אני היקרה שלום, שאלתך הראשונה נשלחה לכירורג שד. לגבי שאלת ההמשך, הסמכות היא אונקולוג וגם שאלה זו נשלחה לאחד היועצים בתחום. אני מקווה לתשובות בהקדם. בנוגע למצבך הנפשי, אנו נשמח אם תשתפי אותנו בהרגשתך וננסה לעשות כמיטב יכולותינו לעזור לך לעבור תקופה קשה זו ביתר קלות, נשמח לשמוע ממך, אנה גולדברט