הסבר לדרגה 3
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
קיבלתי תשובה פתלוגית שבגוש נמצאו תאים מדרגה 3 - מבקשת לדעת משמעות הדבר תודה
NIRIT אני מתארת לי שאת ממתינה לתשובה מרופא אבל בכל זאת החלטתי לעזור לך כחולה לשעבר ולאמר לך שיש דרגות שונות לגידול מבחינת גודל וכולי. אם תרחיבי ותספרי מה הרופא אמר לך אוכל יותר לעזור.
נירית שלום בכדי להשיב יש צורך באינפורמציה רחבה יותר כולל הממצא הפתולוגי המלא, רצוי מאד גם אינפורמציה שהתקבלה בממוגרפיה ובאולטרסאונד. אשמח לסייע בברכה ד"ר משה כרמון
נירית שלום בכדי להשיב יש צורך באינפורמציה רחבה יותר כולל הממצא הפתולוגי המלא, רצוי מאד גם אינפורמציה שהתקבלה בממוגרפיה ובאולטרסאונד. אשמח לסייע בברכה ד"ר משה כרמון
נירית שלום יש צורך בתשובה הפתולוגית המלאה. אשמח לסייע בברכה ד"ר משה כרמון
נירית שלום יש צורך בתשובה הפתולוגית המלאה. אשמח לסייע בברכה ד"ר משה כרמון