בהמשך לשאלת פיברואדנומה- לד"ר
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
תודה על התשובה. השאלה היא האם לדעתך כדאי להתעקש על ביופסיה מכיון שרופאת המשפחה לא חושבת שיש צורך. "שלום. אני בת 35 לאחר שתי לידות (אחת תאומים לאחר הפריה). בעקבות מישוש גוש מעל שד שמאל אולטרסאונד גילה "פיברואדנומה 16X8". לא הומלץ על טיפול כלשהו (למרות היסטוריה משפחתית- סרטן השד אצל אחות של אבי). אודה לך באם תחווה דעתך."
לקריאה נוספת והעמקה
טלי שלום לא נראה שיש מקום לדאגה, המלצתי היא שתבדקי במרפאת שד יעודית ע"י כרורג המצוי בנושא, שיוכל לתת המלצה מושכלת לפי מכלול השיקולים הרלוונטים. בברכה ד"ר משה כרמון