"חופשה לגוף" באמצע כימותרפיה
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
סרטן שד גרורתי. לאחר טיפול נבלבין שהפסיק לפעול, ונראית עליה במרקרים. האם נהוג לתת לגוף חופשה בת 3-4 שבועות באמצע טיפולים כימותרפיים במעבר לתרופה אחרת? זו ההמלצה של הרופאה ואותי זה מפחיד. האם לא תהיה התפרצות של גרורות?
כמובן שאת התשובה צריך לתת רק רופא מומסך. מנסיוני לאחר שהכימותרפיה שקיבלתי לפני מספר חודשים לא השפיעה, חיכיתי תקופה מסוימת עד שעברתי לטיפול אחר, זאת כמובן על פי החלטת הרופאה שלי שאמרה שצריך לתת לגוף לנוח. אחרי קצת יותר מחודשיים עברתי לטיפול אחר, הקרנות במקרה שלי. אצלי המחלה הגרורתית מתפתחת לאט והרופאה כמובן מודעת לכך. אם את בוטחת ברופאה שלך, מה שלדעתי מהווה בסיס לקשר עם רופא, את יכולה לבטוח בה ובהחלטות שלה. תרגישי טוב!