קוצים בחזה
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום וערב טוב אני בת 26 אמא שלני ילדים תינוק (פג) וילד בן שלוש אני סובלת מעקמת מזה כמה שנים ויושבת מול המחשב 8.5 שעות לאחרונה אני מרגישה קוצים בחזה כמו דקירות קטנות שאלתי היא האים זה קשור ללב?(אני לא מרגישה דופק מהיר או קושי בנשימה , ) יש לצצין כי נשאר לי גושים בחזה מאז ההריון והלידה ששאבתי חלב האים יכול להיות שזה מזה ? כשאני מתכופפת ומרימה משהו אז זה קורה לי לכמה שניות ונעלם אולי בגלל שאני מרימה כבד ? האים יש מקום לדאגה? לפני כ3 שבועות עשיתי את כל הבדיקות הדרושות והכל יצא תקין אודה לך על תשובה מפורטת וכנה תודה
מירב איזה בדיקות עשית? לאחר שתעני אוכל לעזור לך מאיה
מירב שלום אין מקום לדאגה אך יש מקום לבדיקה גושי חלב אינן גורמים לתלונותיך לעניות דעתי יתכן ומקור הכאב גרמי שרירי הנובע מהעקמת שלך יש צורך לשלול מקור לבבי יש מקום לפנות שוב לבדיקת שדיים ולהשאר במעקב שגרתי המון בריאות דר זילברמן
מירב שלום אין מקום לדאגה אך יש מקום לבדיקה גושי חלב אינן גורמים לתלונותיך לעניות דעתי יתכן ומקור הכאב גרמי שרירי הנובע מהעקמת שלך יש צורך לשלול מקור לבבי יש מקום לפנות שוב לבדיקת שדיים ולהשאר במעקב שגרתי המון בריאות דר זילברמן