תגובה לנבלבין
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום! אחותי בת 55 לפני שש שנים חלתה בסרטן שד. לפני שבעה חודשים גילו אצלה גרורות בריאות. עברה סדרה של טיפולים קשים באדריאן (החומר האדום) עתה התחילה סדרה של טיפול בנבלבין זהו הקורס השלישי. היא מתלוננת על טשטוש בראיה וכן צללית שמלווה את המבט. שאלתי, האם יש קשר לטיפול בנבלבין ולתופעה שמדברת עליה? אנחנו מאד מודאגים! תודה ושבת שלום.
לקריאה נוספת והעמקה
שלום לך , התופעות מקורן אינו כנראה מהכימותרפיה , אני ממליצה לגשת לרופא עינים לבדוק את העין לעיתים תיתכן בעיה בעין עצמה ואם אין בעיה נראת בעין להבדק על ידי נוירואונקולוג. בבריאות שלמה